Καταρτίστηκαν οι Εθνικές ομάδες της ενόργανης για το ευρωπαϊκό ανδρών – εφήβων

Την επιλογή των αθλητών που θα συμμετάσχουν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής ανδρών – εφήβων της Λοζάνης (8-11 Μαΐου), ενέκρινε το δ. σ. της Ε.Γ.Ο., έπειτα από σχετική εισήγηση της αρμόδιας Τεχνικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας. Στην κατηγορία ανδρών, την πενταμελή

Έκτη θέση στο στεφάνι για τη Βαρβάρα Φίλιου στο Πορτιμάο

Την 6η θέση στον τελικό του στεφανιού νεανίδων, με 23,550 βαθμούς, κατέλαβε η Βαρβάρα Φίλιου στο διεθνές τουρνουά ρυθμικής γυμναστικής του Πορτιμάο, στην Πορτογαλία. Η νεαρή Ελληνίδα πρωταθλήτρια παρουσιάστηκε στον τελικό του αγωνίσματος σαφώς βελτιωμένη σε σύγκριση με τον προκριματικό,

Φιναλίστ στο στεφάνι η Βαρβάρα Φίλιου στο Πορτιμάο

Παρούσα στον αποψινό τελικό του στεφανιού νεανίδων θα είναι η Βαρβάρα Φίλιου, η οποία συμμετέχει στο διεθνές τουρνουά ρυθμικής γυμναστικής του Πορτιμάο, στην Πορτογαλία. Στο τουρνουά νεανίδων του Πορτιμάο, που διεξάγεται παράλληλα με το παγκόσμιο κύπελλο της κατηγορίας γυναικών, παίρνουν

Στη Γερμανία οι Εθνικές ομάδες αεροβικής για το παγκόσμιο πρωτάθλημα

Αύριο (Σάββατο) αναχωρούν για τη Γερμανία οι εθνικές ομάδες αεροβικής, για να συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, που θα διεξαχθεί στην πόλη Ουλμ (21-27 Απριλίου). Τη χώρα μας θα εκπροσωπήσουν 17 αθλήτριες σε τρεις ηλικιακές κατηγορίες (γυναίκες, νεάνιδες και κορασίδες). Αναλυτικά

Έθελξαν η Σοφία Μπαχαρίδου και η Βάια Βαζαλίδου στο φινάλε του 16ου «Κυπέλλου Καλαμάτας»

Με τους τελικούς οργάνων του ατομικού, όπου υπήρχε τριπλή ελληνική συμμετοχή  ολοκληρώθηκε το 16ο διεθνές μίτινγκ ρυθμικής γυμναστικής «Κύπελλο Καλαμάτας», στο κλειστό γυμναστήριο «Τέντα». Το φινάλε ήταν ιδιαίτερα θετικό για την ελληνική ομάδα, καθώς η Σοφία Μπαχαρίδου κατετάγη 4η στις

«Ασημένιος» ο Βλάσης Μάρας στο μονόζυγο, στο παγκόσμιο κύπελλο του Κότμπους

Επιβλητική ήταν η παρουσία του Βλάση Μάρα στο παγκόσμιο κύπελλο του Κότμπους, στη Γερμανία, όπου κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο μονόζυγο. Στον τελικό του αγαπημένου του αγωνίσματος, με το οποίο έπεσε η αυλαία της διοργάνωσης, ο 25χρονος πρωταθλητής βαθμολογήθηκε με

Δύο μετάλλια για την Εθνική ανσάμπλ στην Καλαμάτα

Ενθουσίασε στην Καλαμάτα η ελληνική ομάδα ανσάμπλ, η οποία κατέκτησε δύο μετάλλια (το αργυρό στα 3 στεφάνια/2 κορύνες και το χάλκινο στα 5 σχοινάκια) στους ισάριθμους τελικούς οργάνων, κατά την δεύτερη και τελευταία ημέρα του 16ου διεθνούς μίτινγκ ρυθμικής γυμναστικής

Τριπλή πρόκριση για τους τελικούς οργάνων πήραν οι Ελληνίδες στο 16ο «Κύπελλο Καλαμάτας»

Με τρεις προκρίσεις στους αυριανούς τελικούς οργάνων (η Σοφία Μπαχαρίδου στο στεφάνι και στις κορύνες, η Βάια Βαζαλίδου στην κορδέλα) και με την Μπαχαρίδου να παίρνει την 9η θέση στο σύνθετο ατομικό, ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του 16ου διεθνούς μίτινγκ

Ελπιδοφόρα μηνύματα άφησε στην Καλαμάτα το ελληνικό ανσάμπλ

Ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις άφησε η Εθνική ομάδα ανσάμπλ στο κλειστό γυμναστήριο «Τέντα» της Καλαμάτας, κατά την πρεμιέρα του 16ου διεθνούς μίτινγκ ρυθμικής γυμναστικής «Κύπελλο Καλαμάτας». Η ελληνική ομάδα παρουσίασε για πρώτη φορά τα βελτιωμένα νέα προγράμματά της και έδειξε ότι

Η Κλέλια Πανταζή δίνει Ολυμπιακή λάμψη στο 16ο «Κύπελλο Καλαμάτας»

Η επίσημη εκφωνήτρια του 16ου διεθνούς μίτινγκ ρυθμικής γυμναστικής «Κύπελλο Καλαμάτας», δεν είναι άλλη από την Κλέλια Πανταζή, τη νεότερη Ελληνίδα Ολυμπιονίκη όλων των εποχών, ανεξαρτήτως αθλήματος. Η χάλκινη Ολυμπιονίκης του 2000 με την ελληνική ομάδα του ανσάμπλ βρίσκεται για